Θέλετε να ηρεμήσετε τα νεύρα σας; Αναπνεύστε!

 

Χαλάρωση με σωστές αναπνοές

 

 

Παρόλο που φαίνεται εύκολο να πάρετε  μια βαθιά και καθαρή αναπνοή υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν μπορείτε να το καταφέρετε πάντα. Για παράδειγμα, το γεμάτο στομάχι, τα στενά ρούχα και η έλλειψη συγκέντρωσης δε βοηθάνε.

 

 

 

Μία απλή άσκηση κοιλιακής αναπνοής που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι :

  • Βήμα 1ο: Προσπαθήστε να αναπνεύσετε και να εκπνεύσετε από την μύτη. Φιλτράρει, ζεσταίνει και ενυδατώνει τoν αέρα.

 

  • Βήμα 2ο: Ξαπλώστε και νιώστε άνετα. Ξεκινήστε να χαλαρώνετε σταδιακά τους μύες στα πόδια, τους μηρούς, την κοιλιά, το στήθος, τα χέρια και τον αυχένα.

 

  • Βήμα 3ο:  Εστιάστε στην αναπνοή σας, νιώθοντας να χαλαρώνεται ολοκληρωτικά. Ενώ χαλαρώνετε, αναπνεύστε και νιώστε την κοιλιά σας να ανασηκώνεται, μετά εκπνεύστε αργά, αφήνοντας την κοιλιά σας να πέσει.

 

Κάνετε τα παραπάνω τρία βήματα, περίπου 10  αναπνοές κάθε φορά, δύο φορές την ημέρα για μία εβδομάδα ή και παραπάνω ως εξάσκηση.

Τα οφέλη της βαθιάς αναπνοής

Aναπνέοντας με αυτό τον τρόπο,  σας βοηθήσει να  συγκεντρώνεστε καλύτερα. Η βαθιά αναπνοή μπορεί να ρίξει την αρτηριακή πίεση και τους καρδιακούς παλμούς, βοηθάει να ανακυκλώνεται περισσότερο οξυγονωμένο  αίμα στο σώμα σας και να αποβάλλετε το στρες

                                         Δρ.Άννα Παπαγεωργίου

                                     Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Διδάκτωρ Ιατρικής  Σχολής  Αθηνών
                                     Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού


Save